پیام گیر صوتی
دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۳۴ ب.ظ
بجای
استفاده از سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده که تنها لیستی از شماره های
تماس گیرندگان را در اختیار شما قرار می دهد، می توانید با فعال نمودن
سرویس پیام گیر صوتی اختصاصی خود در مواقعی که در دسترس نیستند، پیام های
گفتاری تماس گیرندگان را دریافت کنید.
سرویس پیامگیر صوتی قابلیت ذخیره ۳۰ پیام ۱۲۰ ثانیه ای را دارد.
مدت باقیماندن پیام ها در پیام گیر صوتی به شکل زیر است:
پیام هایی که شنیده نشده باشند تا ۲ روز؛
پیام هایی که شنیده شده و ذخیره نشده باشند تا ۷ روز؛ و
پیام هایی که شنیده شده و ذخیره شده باشند تا ۷ روز در پیام گیر باقی می مانند.
مدت باقیماندن پیام ها در پیام گیر صوتی به شکل زیر است:
پیام هایی که شنیده نشده باشند تا ۲ روز؛
پیام هایی که شنیده شده و ذخیره نشده باشند تا ۷ روز؛ و
پیام هایی که شنیده شده و ذخیره شده باشند تا ۷ روز در پیام گیر باقی می مانند.
چگونه سرویس پیام گیر صوتی خود را فعال کنید؟
شما می توانید در هر زمان با شماره گیری کد های دستوری زیر پیام گیر صوتی خود را فعال کنید:
شما می توانید در هر زمان با شماره گیری کد های دستوری زیر پیام گیر صوتی خود را فعال کنید:
سیم کارت اعتباری
|
*140*3*1*1#
|
سیم کارت دائمی
|
*130*3*1*1#
|
از آن به بعد هر زمان که خارج از محدوده پوشش شبکه ام
تی ان ایرانسل بوده و یا تلفن همراهتان را خاموش کرده باشید، سیستم پیام
های گفتاری تماس گیرندگان را ضبط خواهد کرد.
چگونه سرویس پیام گیر صوتی خود راغیر فعال کنید؟
شما می توانید در هر زمان با شماره گیری کد های دستوری زیر پیام گیر صوتی خود را غیر فعال کنید:
سیم کارت اعتباری
|
*140*3*1*4#
|
سیم کارت دائمی
|
*130*3*1*4#
|
چگونه به پیامهای خود گوش دهید؟
شما می توانید با شماره ۷۱۰ تماس بگیرید تا از طریق تلفن همراهتان به پیامهای گفتاری ضبط شده گوش دهید.
شما می توانید با شماره ۷۱۰ تماس بگیرید تا از طریق تلفن همراهتان به پیامهای گفتاری ضبط شده گوش دهید.
نکته: درصورت
انتقال تماسهایتان به پیام گیر صوتی و یا سرویس ذخیره شماره تماس گیرنده،
دیگر نمی توانید آنها را به یک شماره دیگر منتقل نمایید.
هزینه تماسها:
تماس گیرندگان برای استفاده از سرویس پیام گیر صوتی شما هزینه پرداخت می کنند. شما برای دریافت پیامهای صوتی تان از خط ام تی ان ایرانسل خود هزینه ای نمی پردازید.
تماس گیرندگان برای استفاده از سرویس پیام گیر صوتی شما هزینه پرداخت می کنند. شما برای دریافت پیامهای صوتی تان از خط ام تی ان ایرانسل خود هزینه ای نمی پردازید.
برای انتقال تماس تنها می توان یک شماره دیگر
و یا سرویس "ذخیره شماره تماس گیرنده" را انتخاب نمود. به عبارت دیگر
انتقال به هر دو گزینه به صورت همزمان امکانپذیر نمی باشد.
توجه:

۹۲/۰۱/۱۹